HTML

Verbálfotó

Hétköznapi életképek

HTML

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Étteremtulajdonosok, halló!

2008.06.11. 22:59 verbálfotó

El is feledkeztem a blogomról :-)

Éppen megy a meccs, kicsit megsajnáltam a svájciakat, akik az utolsó percben kaptak ki. A svájci főedző próbálta palástolni az érzéseit, de látszott rajta a megrendülés és a beletőrödés.

Munka után a változatosság kedvéért esküvői helyszínt kerestünk, és megint összehozott a sors egy olyan vendéglátóssal, akiből harapófogóval kell kihúzni a kondíciókat, és kicsit sem akar meggyőzni. A csúcs eddig a Merlin Színház volt, ami nagyon tetszett volna, de a tulaj annyira elfoglalt, hogy a kolleganője is megmondta, h nem hiszi, h lesz ideje vissahívni engem. Nagy nehezen megkaptam az email címét, írtam neki, felhívott, és nem tudom, hogyan lyukadtunk ki oda, hogy mi csak nézzünk körül még máshol is. Ezt ő javasolta, de utólag már nem is tudom, miért, amikor szerintem teljesen ideális lett volna.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://verbalfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr100515611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása